Mikro Destek Hizmeti
Destek Hizmeti
Destek hizmeti, Mikro ürünlerini yeni kullanmaya başlamış ya da uzun yıllardır kullanan fakat destek ihtiyacı olan şirketlere verilmektedir. Şirketlerin ihtiyaçlarına göre kullanılan tüm modüllerde destek verildiği gibi, destek kapsamı sadece belirli modüllerle de sınırlandırılabilir.
Destek hizmeti kapsamında şirketlerin yaşadığı problemlerin çözümünün yanı sıra, iyileştirme ve geliştirme çalışmaları da yer alır. Herhangi bir süreçte iyileştirme yapılması istendiğinde, ihtiyaçlar analiz edilerek talep sahibine süre ve maliyet anlamında bilgi verilir, karşılıklı mutabakata varıldığı takdirde ilgili çalışma gerçekleştirilir.
Destek hizmeti, şirketin ihtiyaçlarına göre sunulabilir.
Telefon Destek Hizmeti
Mikro kullanıcısının karşılaşabileceği ve telefonla cevaplanabilecek basit sorunların çözümü için telefonla danışmanlık, internet üzerinden destek ve ihtiyaç duyulduğunda doküman gönderilmesi hizmetlerini içerir.
Periyodik Ziyaret Destek Hizmeti
ANKA BİLGİ İŞLEM, destek hizmeti kapsamına göre periyodik olarak müşteri ziyaretlerinde bulunmaktadır. Kullanılan ürün ve çalışma ortamının gözden geçirilmesi, gerekli önlemlerin alınması için müşteriye tavsiyelerde bulunulması, gerekli görüldüğü takdirde sistem üzerinde müdahale edilmesi hizmetlerini içerir.
Çağrı Bazlı Yerinde Destek Hizmeti
Yerinde destek hizmetine ihtiyaç duyulan sorunlar ile karşılaşıldığında, Mikro kullanıcısı ile ANKA BİLGİ İŞLEM Müşteri Destek temsilcisi arasında mutabakat sağlanır ve belirlenen zaman içinde hizmet verilir. Sistemin çalışamaz olduğu ve acil müdahale gereken durumlarda karşılıklı mutabakat sağlandıktan sonra 4 saat içinde soruna müdahale edilir.
Online Destek
Uzaktan erişim bağlantı yoluyla firmaların sistemine bağlanarak, anında sorun teşhisi, çözümü yapılmaktadır.